Cuma, Kasım 26, 2010

Metin2 Local Server Sunucuya Bağlanırken Hata Alıyorum

34
Serveri kurduktan sonra oyuna girerken Sunucuya Bağlanırken Hata alıyorsanız hata almamak için varsa sura simgeli exeden oyuna girin. mc.exe den oyuna girmeyin. Eğer yoksa alttan Türkçe Mc yi indirin serverin kurulu olduğu dizine kopyalayıp sura simgeli exeden oyuna girebilirsiniz...


Rar Pass: www.pvpkur.blogspot.com

Adsız
17 Ocak 2011 06:35

yha aga eğer hata alıosan bağlanırken 40 lı yada 36 lı portmap indir ordan aç ç.start komutunu ver tmm dır girersin. hee bide bn herşeyi yaptım aga kendim hiç sorunsuz girdim gm de yaptım çarı ama başkaları giremio. portmapları açıom ç.start komutun veriom gelio 7 tane conect operetion timed out ama başkaları giremio neden kardeş acaba ? turkçe mc indiriolar mc.txt ye bnim ip mi yazıolar ama giremiolar yine :S :(

17 Ocak 2011 11:02

kardeş ben hata almıyorum hatanın çözümünü anlatdım burda... senin ipni mc normal yazacaklar sonu 100 olmucak yani...

Adsız
18 Ocak 2011 04:11

hmm saol bnde sonu 100 olcak diodum :D nese kardeş allah razı olsun

19 Ocak 2011 02:42

amin...

3 Şubat 2011 12:55

Linkler Güncellendi...

Kerem
16 Şubat 2011 13:21

bn hala alıom hata xD

18 Şubat 2011 07:17

Kardeş Servere girerken Portmap'tan Port Aç

KISACA SERVERE GİRMEDEN NAPCANI ANLATAM

-Vırtual Pc'ye ç.start ver 7 tane connect gelsin
-Navicat'tan Servere Çift Tıkla Aç
-Portmap'tan Port Aç

hayla hata alırsan sysınstall kontraol et turkce mc deki mc.tx teye bak ip sonu 100 lü yaz

iyi günler...

Adsız
28 Şubat 2011 07:38

kardeş bnm sorunumu üyelik paneli yapıtım alıyorum üyelik reboot atyorum hesab bulunmadı dio sonra navicattan kendim alyorum giriyorum hesab bulunamadı veya girşinizi kontrol edin dio yardım edebilrsen sevinirim =(

Adsız
28 Şubat 2011 09:39

kardes ben de herseyı yaptım ındırdım bunu sura kafalıdan gırdım baılanırken hata dıor hala

dwadw
6 Mart 2011 09:53

agalar hata aslında sizde cogunuz sw kurarken yanlıs dosyalar indirip yanlıs kuruosunuz mesela ethem abi server kurma bölümünde hangi bilgisayar simgeli bir çince vardı onu wordpad olarak secioduk ordada yerini belirlioduk cogu sw filesta o bilgisayar simgeli yok yada işte o /etc/rc.d/redif restart yazıp reset atıoruz sonra ıd ve şifre y iyazıp orda ./start yazmadan navicattan ayarlarımızı yapıorus sonra ./start yapıorus 7 tane time out gelio sonra portmaptan port açıorus not:o portmap dosyasında portmap yapılandırma ayarları die bir not defteri gibi bisi var o olmassa olmaz nesen portmap dan port açcaz bunla alakası varmı tam bilmiom ama ben böle kurdum eyer bunlar yüzünden deilse navicattaki rain hesabını silmissinizdir daha üyelik alamazsınız orda

Adsız
2 Mayıs 2011 09:00

KArdeş benim serveri kurudm girdim ne sunucuya baglanırken hata nede baglanacaksın dio öyle kalıyor

Adsız
15 Haziran 2011 03:00

biri bize yardım ede bilir miii!! :( girilmiyor .... gösteriyor ch leri

7 Eylül 2011 10:29

kardeş pvp servera girmeye calısıyorum internet var ama giremiyorum deli olacam Lutfen Yardım ;
Mesajı bu msne gonderırsenız sevınırım.
erdemmustafa01@gmail.com

Adsız
16 Eylül 2011 00:54

suradan hata alıosanı lib.rar indirin ama bnm sorun başka biri bna yardım etsin delircem herşeyi yaptım sunucu hatası alıorum gm yapamıorum 40 lı port map da işe yaramadı bn mi yanlış yaıorum yoksa msn den biri bna yardım etsin : mehdi_kurnaz@hotmail.com

Oyun-Tan.TR.GG
3 Kasım 2011 11:23

Ethem Yardım Yaa Ben Herseyi Kral Gibi Dos Doğru Yaptım Ama Oyuna Girmio :( Neden Yaaa Yardımcı Olur Musun ?

suhs
5 Kasım 2011 06:55

olmuyor

Adsız
19 Kasım 2011 12:57

SA KARDEŞ SW NASIL AÇACAM BİLİİİYONMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LUTFENN SÖLERMİSİNNN

Adsız
26 Kasım 2011 06:04

sa
kardeş ben de virtual pc de login ve passvord gelmiyo neden yarım plassss

Adsız
3 Aralık 2011 03:53

LİNK KIRIK

Adsız
11 Ocak 2012 02:53

link kırık

13 Ocak 2012 07:16

KARDEŞ VİRTUAL PC KAPAYINCA OUNA GİRMİYO NEDEN ACİL YARDIM

Adsız
14 Ocak 2012 08:05

Kardes bende 7 tane connect gelmiyor hata veriyor napcam? YARDIM Lütfen!

25 Ocak 2012 09:38

Ya Kardeş Herşeyi Yaptım Suraya Tıkladım Tamam Metin2 Açıldı ama Şunlar alesta tramola yakamoz manas samarra artemis kilikya kardeş bunlar var tamam birine tıkladım CH1 .... CH2 ..... CH3 .... Ch4 .... yazıyor hepsini teker teker denedim Kullanıcı Adı : rain Şifre : 12345 girmedi YARDIM PLS | Herşeyi Yaptımmm, eğer olursa www.tevhitmt2.tr.gg ' ye link koycam ? arkadaşlarımı çağırcam Ethem Lütfen Söleeeeeee adkgao@hotmail.com ekle ethem

24 Şubat 2012 08:11

BENDE DE SUNUCUYA BAGLANACAKSINDA KALIYOR BIRI YARDIM ETSE SEVINIRIM. 7 connect gelmıyor dıyen arkadas bende de oyleydı 20 dk bekledım en sonunda geldı. VIRTUAL PC KAPANINCA OYUNA GIRDIYO DIYEN ARKADAS virtual bir panel o kapanırsa oyun da kapanır mutlaka açık olmalı o. kardeş ben de virtual pc de login ve passvord gelmiyo neden diyen arkadas vurtual pc ye gelıp ordan new>2. sıradakı> server adı> fınısh dıyosun sonra memorıyı 512mb ve ustu yap sonra bı altındakıne tıkla sagdan browse de mt2 yi seç ok de alttakı network u de hamachı seç sagdan sonra ok de gelır kardesım. BANADA BIRI YARDIMCI OLURSA SEVINIRIM SUNUCUYA BAGLANAACAKSINDA KALIYOR YARDIM PLS..

ZzZzZzZ
6 Mart 2012 01:25

Bendede chler ... olarak gösteriliyor nasıl olcak bu iş anlatır mısın kardeşim...

Adsız
31 Mayıs 2012 01:21

ZzZzZzZ aynen bendede oyle chler ... gozukuyor yardım edın.

24 Haziran 2012 14:40

Ya Blogda Servere site kurmayıda anlatabilirmisin Etmhem abi lazımda
hiçbi site senin gibi anlatmıyor
Bi yardımcı olursan sevinirim zaten sadece ben değil birçok kişi site kuramıyo
He bide Arkdaşlarım benide GM yap diyolar nasıl yapcam ??

1 Eylül 2012 02:03

beyler ben oyuna girmek için tıklıyorum ama çince bişi yazıyor

Adsız
27 Ocak 2013 14:55

Ethem kardeş dediğin gibi yaptım ama türkçe mc yi başka yerden iindirdim sorun olur mu ? ve oyuna giriyorum ama sunucuya bağlanırken hata diyor portmap açık virtual açık ama virtual sürekli birşeyler yüklüyor hiç durmuyor bunun nedeni nedir ?

6 Şubat 2013 06:35

arkadaşlar ben kralkonk'a göre konusim serverinfo'yu 100'lü hamachi yapın örn: 25.92.148.100

20 Nisan 2013 21:32

Askında Benim internet kotalı bu yüzden servera internetsizde giriorum

20 Nisan 2013 23:27

http://www.youtube.com/watch?v=sreXu31bXmQ
Bu videoda nasıl düzelteceğin adım adın gösteriliyor.

15 Ağustos 2016 18:18

kardş yaa bn sw kurdum dor ubi şkilde ymin diyorum kanallar kapalı sonucuya balanırken hata diyor ama niy kanallar açılmamış

15 Ağustos 2016 18:18

kardş yaa bn sw kurdum dor ubi şkilde ymin diyorum kanallar kapalı sonucuya balanırken hata diyor ama niy kanallar açılmamış

Yorum Gönder

Reklam Alanı